روش های انتشار محتوا, خدمات سئو | |||
|
ی کنند، اما بسیاری از وبلاگ نویسان دوست دارند که در همه ی اینترنت پخش شوند و مشهور شوند بدون اینکه اسپم شناخته شوند یا به عبارتی دیگر ، نوعی اسپمر کلاه سفید باشند.ا ما پست مهمان هم قائده و قوانینی دارد که باید رعایت شوند ، یکی از این اصول این است که محتوایی که میخواهید به این صورت در سایت های دیگر درج نمائید، نباید بدون بار علمی باشد ؛ یعنی به اصطلاح کوچه بازاری نباشد، فرض کنید این محتوایی که می خواهید برای سایتی دیگر ارسال نمائید ، برای سایت خود شماست ، پس بر این فرض ، محتوایی خوب و با کیفیت تولید کنید ، سپس بدون فکر به خساست ، آن را به صورت فاده می کنند و آنها را نمایش می دهد ، که معمولا اغلب کاربران بر روی آن تصاویر کلیک می کنند و اگر عکس مورد نظر برای آنها کاربردی بود ، آنها به احتمال زیاد دکمه Visit Page را می زنند و وارد سایت اصلی شما می شوند و دراصل شما یک کاربر را با استفاده از تصویر خود جذب کرده اید . سعی کنید همیشه پیگیر اخبار جدید و مربوط به حوزه کاری خود باشید ، اگر حوزه کاری شما اموزش سئو است ، همواره ییگیر سمینارها ، وبینار ها و اپدیت ها و.... باشید . اگر هر اتفاقی در بازار کار شما افتاد در وب سایت منتشر کنید و به همه کاربران خود ایمیل بفرستید ، درج اخبار جدید و دسته سایت به مسئله کیفیت محتوا می پردازد. در این راهنما به صراحت بیان شده است که راهنماهای متفاوت با هدف درک دقیق طراحی نشده اند. پس برای برند شما بهتر است تا از اصول گمراه کننده این راهنماها استفاده نکنید. بلکه بهتر است شما از اصول پایه پیروی کنید. در ضمن هیچ جایگزینی برای خواندن آن به جای راهنمای گوگل وجود ندارد و تنها شما می توانید از روش های اصلی زیر، رتبه خود را بالا ببرید:محتوای بلاگ، صفحه لندینگ و صفحات متفاوت برای کاربران بسازید، نه برای رتبه در جست و جو.سعی نکنید افراد را گول بزنید. از روش های غیر خلاقی و منفی استفاده نکنید.زمان و منااطلاعاتی می شود که تقریبا هیچ ربطی به بازاریابی درون گرا ندارد. اما تعریف اسپم کردن در این سند بسیار ارزشمند بوده و به شما کمک می کند، بدون نیت از سپمر ها محسوب نشوید. یک عبارت کلیدی رایج، کاری غیرممکن به نظر می رسد!الگوریتم های جست و جوی گوگل از عوامل بسیار متفاوتی استفاده می کنند که "سیگنال" نام دارند. این سیگنال ها برای تشخیص کیفیت محتوا استفاده می شوند. این سیگنال ها و اثربخشی هر کدام کاملا مخفی نگه داشته می شوند. اما نگران نشوید. زیر تولید کنندگان محتوا در تاریکی قدمبر نمی دارند. این مقاله بخشی از عوامل و تأثیرگذاری هر کدام را برای شما تو دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین
[ چهارشنبه 23 دی 1394 ] [ 21:35 ]
[ Aaron ][ بازديد : 157 ]
آخرين مطالب ارسالي
قرنطینه گوگل تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 موتورهای جستجو تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 سندباکس تاريخ : دوشنبه 23 فروردين 1395 لینک سازی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 محتوای عالی تاريخ : يکشنبه 8 فروردين 1395 آموزش سئو تاريخ : شنبه 26 دی 1394 تکنیک های سئو تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 گوگل آنالیزور تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 بررسی فیلم The Hit تاريخ : سه شنبه 19 آبان 1394 فال حافظ با معني fale hafez تاريخ : پنجشنبه 18 تير 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 1
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |